Vidunderligt parforhold

Hvordan skaber man et vidunderligt parforhold?

Er du finde dine relationer en kamp? Eller middelmådig? Eller at skabe en sti af ødelæggelse?

Mange mennesker søger efter måder at få bedre ud af det. Ikke bare dreng-pige, mand-kvinde ting, jeg mener de mennesker, som du mest foretrækker at hænge ud med.

Så hvem ville du beskrive som din bedste ven?

Lad os tage et nærmere kig. Da jeg skrev denne artikel, jeg interviewede eighty mennesker over en periode på seks måneder til at afgøre, hvem de virkelig brød sig mest om, og hvad der betyder mest for dem.

Og dette er hvad jeg lærte:

Først, en ven med hvem, hvem vi kan dele hver eneste lille ting, der foregår i vores liv. Og de stadig acceptere os. Nogen, der ønsker at høre om de små hverdagsagtige detaljer, og stadig mener, at vi er interessante. Vi ville nok enige om, det er en person, som du kan fortælle hemmeligheder til, og de vil ikke blab. Ingen kan lide en blabbermouth. Det får man ikke et et vidunderligt parforhold ud af.

For det andet, nogen, der lytter til os. De rent faktisk prøver at forstå os, en gang imellem. Måske, lade os vide, vi er vigtige for dem, også. Vi ved, at vi er behov for på denne måde. At være brug for, er rart. At blive forstået, bedre.

For det tredje, en som jeg kan fuldstændigt rod op med. Jeg kan endda komme ud af trit en i et stykke tid. Og selvom jeg var forkert, at de tilgiver mig og stadig elsker mig. Er det ikke det at være en ven er? Det er sundt at være ærlig om vores tanker og følelser. Men nogle gange, vi udfører dette for langt, og ødelægge venskab. Jeg sætter pris på en ven, som vil fortælle mig, når jeg har krydset over stregen. Og endnu mere, jeg værdsætter ven, som står der endnu, tilgiver mig, når det sker. Ingen er perfekt.

Har du et spørgsmål om at opbygge kærlige relationer og et et vidunderligt parforhold?

Fjerde, venner, der er baseret på, hvem de er, snarere end hvordan de ser ud. Nogle folk rent faktisk ønsker, at deres venner til at være "mindre" end dem. Måske, de har en acne problem, eller de er overvægtige eller måske ikke er så "hot" ud. Dette skyldes ofte deres egen usikkerhed. Det er også vægt på, hvad "verden", siger er cool eller god, versus ser inden på, hvem personen er. Jeg har set det ske, især blandt enlige. Andre mennesker vil have en ven, som er "bedre" end dem. (Jeg mener ikke personligt nogen af ​​os er værre eller bedre end andre, alt dette er overfladisk, men det gør faktor i de fleste af vores tænkning.) De kan måske have en ven, som er bedre, fordi så de føler de er mere køligt , attraktive, eller få lagt mere mærke til (specielt af det modsatte køn). Men at danne venskaber baseret på et sundt selvværd, der fokuserer ikke på vorter, men på den varme ånd indeni hver person, er en nøgle til at have bedre relationer.
Sidste: åndelige synkronicitet. Ja, det er normalt noget, vi måske tror ville gælde mellem venner, mellem modsatte køn, eller elskere. Men det gælder også mellem barm venner. Vi skal mindst være i stand til at vedtage og / eller uenig. Det betyder ikke, at vi er nødt til at være den samme religion. Det er simpelthen fint at forstå, at vi mener ligner - eller modsat ideer, med hensyn til spiritualitet. Åndelig synkronicitet er, at "connected" om evne vi har, at der sker, når vi siger "Aha! Jeg ved lige, hvad du taler om! Eller, jeg føler, at vejen også!"

Vore venner er mennesker, der ikke har brug for os til at være krævende, de bare elsker os, uanset hvem vi er, eller hvad vi gør.

Så hvis du finde metoder til at opbygge vidunderlige kærlighedsforhold, så prøv at følge disse enkle retningslinjer:

1. Være en ven med hvem vi kan dele hver eneste lille ting, der sker.
2. Være nogen, der lytter.
3. Lad den anden person rod op, og stadig elsker dem alligevel.
4. Være en ven, baseret på hvem man er, ikke på hvordan de ser ud.
5. Bygge videre på din spirituelle synkronicitet ved at give, før du forventer at få.

Du kan finde hver af dine relationer bygge mere kærlighed og skabe dybden af ​​tilfredsstillende forhold, du havde håbet på. Husk, som det hedder i den berømte Beatles, "Alt, hvad vi behøver, er kærlighed."

Så får du og I et et vidunderligt parforhold.