Vær glad for at der er skænderi i dit parforhold

Være glad for, at der er skænderi i dit parforhold

Er dit parforhold glat? Har både du faktisk skændtes før? Hvis dit svar er ja, så skal du være glad og være glad for, at det skete. Men hvis dit svar er dog et nej, http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/parforhold/skaenderi
så skal du være opmærksom på faren for, at du står over for. Hmm-gjorde jeg gøre tingene lyde lidt for skræmmende? Ha, er det ikke ligefrem, at alvorlige, skal du ikke blive skræmt væk af mig. Nå, jeg tror, ​​at begge af jer er bare, stadig i den søde bryllupsrejse periode af dit forhold.

I livet, mødte vi en masse op og nedture. Men det er ikke desto mindre, gennem alle disse problemer og forhindringer, som vi lærer at stå op på vores fødder gange og gange igen trods de falder vi havde, som gjorde os, hvad vi er i dag. Hvis livet skulle være så glat for os, ville vi ikke have dyrket og lære at virkelig værdsætte det. Det samme gælder for kærligheden, og hvis et forhold er altid så sød og glat, ville vi ikke have lære at virkelig værdsætte og værne om den kærlighed, der er mellem os og vores kærlighed. Det er gennem overvindelse af alle disse skænderier og problemer, overlevende dem igennem sammen, at vi virkelig ved, at vi er dybt værner om kærlighed, der er mellem de to, at styrke forbindelserne mere end nogensinde.

Vær glad for, at der er skænderi mellem begge. Det betyder faktisk, at de begge har udviklet endnu et skridt videre i dit forhold. Det er kun når man er tættere på dig, at et skænderi så rent faktisk vil ske. Jeg tror ikke, du vil hente et skænderi med din partner, som du lige er begyndt dating? Du skal bare forsøger alle ud at behage ham eller hende i stedet, ville du ikke?

Men gør dog behandle hver og skændes alvorligt, især når begge du lige har startet. Dette er tiden for dig og din partner til yderligere at forstå hinanden dybere, det tid for dig at reflektere over sig selv og ærligt tænke over forholdet. Dette er tiden for forholdet, der skal testes. En test af din kærlighed til hinanden, uanset om dette forhold er stærk nok til at modstå eventuelle tordenvejr der måtte være. Tja, en overlevelse aldrig undlader at yderligere styrke forholdet, virkelig cherishing hinanden stadig mere.

Undgå unødvendige ræsonnement på det punkt af et skænderi. De fleste af de gange, det vil kun gøre tingene værre, vente, indtil begge er kølet ned. I slutningen af dagen, gør altid en indsats for at finde ud af, hvad der egentlig gik galt. Er det din skyld? Tal med hinanden pænt, dele din utilfredshed, lad din partner vide, hvordan du havde det. En blødere tone er altid mere beroligende og glædeligt at ørerne. Din partner vil normalt være villig til at lytte og til at dele hans eller hendes følelser med dig også. Nogle gange er det ud af for meget omsorg for hinanden, at modvilligt udløser et skænderi mellem de to?

Husk, at ingen ønskede nogen skændes. Hvis du er skyld i ulykken, skal du ikke være en stædig æsel, du jolly godt undskylder og søge på din partners tilgivelse. En lille ked af er egentlig ikke så svært at sige ud? Der er intet skamme sig til fornemmelsen af, især når med din kærlighed? Indrøm din skyld, ville en oprigtig undskyldning altid være en fryd for ørerne, det meste af tiden, http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/koebenhavn/kunst-pa-charlottenborg
harmoni det vil bringe. Ikke desto mindre, hvis din partner var at undskylde over for dig, du allernådigst acceptere det. Hvorfor starte en anden skændes, når du kan ende det? Nå, skulle der ikke være nogen overnight nag mellem par.

Giv hinanden en god knus. "Jeg elsker dig kær, jeg er virkelig så ked af at have såret dig, tilgiv mig" Nu er det ikke sådan en sød slutning? Det er normalt igennem, så du forstår hinanden bedre, cherishing hinanden, selv dyrt. Husk, at kærlighed er en to-vejs kommunikation. Det tager to glade personer, en lykkelig du og din elsker at fuldføre den ligning.