Solidt parforhold

Sådan skabe et solidt fundament for et dejligt parforhold.

Hvad betyder ægte kærlighed? Den måde vi opfører os over for andre mennesker er et sandt udtryk for, hvor meget vi elsker.

Den indiske Jesuit Anthony de Mello fortæller denne historie:

Den studerende spørger Mesteren, "Hvad er kærlighed? '
»Det samlede fravær af frygt, ' svarer Master.
'Hvad er det, vi frygter?' Den studerende spørger.
'Kærlighed, "siger Mesteren.

Vi først skal være klar i vores eget sind og forstår at opbygge et solidt forhold fundament kræver følgende kvaliteter, der udtrykker kærlighed.

Kærlighed er Loyalitet.
Hvis du er forelsket det betyder, at du ser at ingen anden person til at opfylde dine ønsker. Det betyder, at du ikke har nogen længsel efter en anden. Loyalitet betyder, at du er trofast og hengiven over for den du er med på alle måder. I det øjeblik du finde dig selv som ønsker en anden eller tage lang tid ser ud og fantasying, du ikke længere er forelsket i din partner, og dette skal løses, før dine ønsker bliver til handling.

Loyalitet betyder at sige nej til alle fristelser, der kan hæmme din nuværende bånd af kærlighed. Mens du er i forhold, du skal respektere det øjeblik og åbne dig op til din partner potentiale, så længe du er sammen. Det betyder ikke, du skal være sammen med nogen resten af ​​dit liv. Hvis et forhold truer eller skadelig for dig på nogen måde er det absolut på tide at komme videre. Loyalitet er også om at være loyale over for dine egne værdier og respekt for din partners værdier.

Kærlighed er tillid.
Har du problemer med at stole på andre? Tillid spørgsmål er baseret på frygt. Ethvert forhold vi er involveret i tillader os at arbejde på tillid. Det betyder, at kommunikere med en følelse af ære og integritet. Hvis du undgår at dine problemer forbundet med tillid til det, vil fortsætte med at dukke op igen, indtil du erkende det og begynde at klare negative tro mønstre knyttet til din fortid. Tillid i ethvert forhold begynder med, hvordan du føler om dig selv. Kan du stole på dig selv?

Kærlighed er respekt.
Kvaliteten af ​​respekt vil altid løfte et forhold op. Kærlige forhold indebærer en dyb grad af respekt for dig selv og din partner. Den bedste måde at respektere dit forhold er aldrig at tale negativt om din partner. Nogle mennesker bliver fanget i smide deres mage ikke indse konsekvenserne af deres handlinger. De fleste mennesker ikke klar over, at jo mere de taler negativt om deres ægtefælle eller partner til andre er det kun skaber destruktive energi i forholdet. Hvad sker der, er din familiemedlem eller venner nu holde et negativt billede af din partner i deres sind længe efter, at problemet er blevet løst. Hvis du har brug for at diskutere dit forhold bekymringer respektere hinanden ved at søge professionel hjælp.

Kærlighed er påskønnelse.
Den sande handler om at give strømme fra kunst påskønnelse. Kvinder har tendens til at give mere i et forhold end mænd. Heldigvis er der nu ved at ændre. Mænd er parate til at sætte pris på det feminine og ære visdom kvinder. Kvinder er klar til at sætte pris på den mildhed, der kommer fra styrken af ​​en rigtig mand. Den hemmelige enhver mand bør vide, er, at hvis de giver til deres følgesvend på en kærlig måde, som viser påskønnelse, vil de modtage kærlighed ti gange. For eksempel, hvis en mand anerkender hans partner på en meningsfuld måde og går ud af hans måde at hjælpe omkring huset deres partner er mere tilbøjelige til at forbinde seksuelt. Værdsætter din partner, forvandle dig kærlighedsløs sex ind i lidenskabelig kærlighed møder.

Stephanie Dowrick forfatter til The Universal Heart skriver, vi fungerer mest sunde, når vi føler os værdsat af andre og værdi os selv. Dette understøtter udviklingen af ​​kærlige og respektfulde relationer.

Kærlighed er integritet.
Er du bange for at indrømme sandheden om, hvordan du føler? Hvad mener du opfatter sker for dig, hvis du gør? At lære at stå i vores egen sårbare kræver mod og bringer en utrolig styrke til et forhold. Lær at være up front med hvordan du føler som jeg føler mig sårbar lige nu, eller jeg føler mig stresset over arbejde, og jeg skal bare have lidt tid til at ændre mine tanker. Når vi kan kommunikere ærligt med vores partner, vi åbner døren for forståelse. Bring gave af integritet i dit parforhold ved at være reelt tal med hvor du er i dit eget sind, uden at beskylde nogen for din oplevelse.

Ved at ændre vores måder at være vi giver mere plads til kærligheden til at blomstre. De valg, vi træffer stærkt indflydelse på vores liv og livet for dem omkring os. At vide, hvad ægte kærlighed ser ud, kan vi så vælge at styrke disse kvaliteter i vores eget liv i stedet for at reagere i frygt.

Hvis vi har et dybt ønske om at opleve mere i vores forhold må vi indånder i ordet forandring. Folk, der er mindre tilpasses til ændringer giver mulighed for stagnation at sætte ind, som kan føre til kedsomhed. Anerkender, hvor vi er ved og tage skridt til at ændre vores adfærd vi begynder at skabe det liv, vi længes efter. I stedet for at frygte forandring godtage ændringer. Vi lever i en flydende verden for altid bevæger sig, udvikler sig og udtrykke på nye måder. Det betyder, at vi vil ikke være den samme person, vi er i dag. Det betyder, at vi må tillade os at udvide og udvikle vores hjerte og sind.

Du kan have været motiveret af fantom frygt i fortiden, men nu kan du foretage et valg, et valg at forny dit liv, dit forhold og begynde forfra. Med et stærkt fundament du kan løfte dit forhold op i vibration af kærlighed, hvor loyalitet, tillid, respekt, integritet og påskønnelse er værdsat og kommunikeres. Oprettelse af et solidt fundament baseret på kærlighed må vi vise vores gode intentioner med kærlige handling. Er du klar til at foretage ændringer af hensyn til kærlighed?

Sådan får man et solidt parforhold.