Parforhold og kropssprog

Sådan at læse kroppens signaler fra det modsatte køn.

Har du nogensinde ønske der var en tryllestav, der ville gøre dig mere attraktiv for det modsatte køn, eller i det mindste hjælpe dig med at forstå, hvem der er tiltrukket af dig? Tja, det er ikke magi, men en videnskab. Her er hvordan mænd og kvinder kan lære at mestre kunsten af ​​kærlighed og [http://www.parforhold-parterapi.dk/_parforhold/parforhold
parforhold].

"Kropssprog er hardwired i vores hjerner, og derfor oftest bruges i ubevidste bevægelser,". "Kvinder er bedre forbundet til at afhente på ikke-verbale signaler, så hvis mænd ønsker at øge deres chancer i den parring spillet, så bør de lære at afkode fagter kvinder ofte bruger."

Signaler mænd har brug for at vide

Når kvinder slå plat eller svirp deres hår: Hvis du taler med en kvinde, og hun kaster med håret, det helt sikkert betyder, at hun er i dig. Men hvis du er den ene ser og hun har gjort det til en anden, ja, bedre held næste gang. "Du vil blive overrasket over, hvor fælles hår svirp og hoved kaste er," siger hans kone og medforfatter af bogen, Barbara Pease. "Selv kvinder med kort hår gør det hele tiden." Det er en kvindes måde at vise, at hun bekymrer sig om, hvordan hun ser ud og ønsker at imponere sin mand.
Når kvinder rode med en rund genstand: Lyder som noget, du kan se i en teatralsk Benny Hill Show, men Allan siger, det er sandt. Hvis en kvinde er Fondling en fallisk-formet objekt, såsom stammen af ​​en vin glas eller en dinglende ørering og giver dig gentagne blikke, hun finder dig tiltrækkende. "Det betyder også, at hun er imødekommende," tilføjer Barbara.
Når kvinder er ubevidst rører sig selv: Dette er kropssprog på det mest grundlæggende niveau. "Se for en kvinde langsomt strøg hendes nakke, hals eller låret," siger Allan fra København. "Hvis en mand spiller sine kort rigtigt, så han kan komme til at røre hende på samme måde.
Når kvinder peger knæene: Når du ser en kvinde sidder med det ene ben optrukken under hende, chancerne er, at knæet peger udad peger mod den person, hun finder mest interessante. Håber det er dig. Hvis hun iført en kjole eller nederdel, kan det give et flygtigt glimt af en udsat låret til alle, der kigger - helst en person af interesse.
Når kvinder sætter deres ansigt på displayet: En kvinde, der forsøger at tiltrække en mands opmærksomhed, med albuerne hvilende på en overflade, vil lægge en hånd oven på den anden, og derefter placere hagen på hendes hænder og ansigt direkte til ham, som er Hun tilbyder ham det til beundring. "Det er en yderst feminin gestus, og et intimt en, da det giver også kvinden til at læne ind mod manden," siger Barbara. "Det viser også, at han har sin fulde opmærksomhed, og er åben for smiger, flirt og fremskridt."
Signaler kvinder har brug for at vide

Men for kvinder, er der en forholdsvis manglende mandlige frieri signaler. "Mænd kan ikke spille en frieri spil," siger Barbara. "De skal blot svare på det."

Piger, pas på det følgende, og spejder ud din mand:

Når mænd har fremspringende tommelfingre: Thumbs er fremtrædende i mange håndbevægelser, da de repræsenterer karakterstyrke og egoet. "En mand vil bruge fremspringende tommelfingre, foran eller bag lommer, omkring kvinder, som han er tiltrukket af," siger Allan.
Når mænd vise deres skridtet: Enhver kvinde læser dette, kender mindst én mand, der sidder med benene spredt bredt på hende, ligesom han tager hende foto. "Den skridtet Displayet er effektivt at sætte en mands maskulinitet på udstilling," siger Barbara. "Hans fødder er solidt plantet på jorden, med benene fra hinanden, viser skridtet, og lade den, der iagttager, at han ikke kommer nogen steder.
Når deres fingre peger på, hvad han vil have dig til at lægge mærke til: Når en mands tommelfinger er gemt i hans bælte eller i toppen af lommerne for at indramme det genitale område, indikerer det en seksuelt aggressiv holdning. Allan siger, denne gestus viser sig at en kvinde, at "jeg er klar til handling". "Han har ubevidst givet væk hvad der er på hans sind," tilføjer Barbara.
Når mænd forsøger hårdt: For at gøre dem til at se mere attraktiv, vil mænd ubevidst arrangere deres tøj. De vil rette deres slips, børste imaginær støve deres skulder og justerer deres bukser. "Hans sind, siger, 'Jeg ønsker at se mit bedste for dig' og hans krop reagerer i overensstemmelse hermed," tilføjer Allan.
Når mænd fylder: En mand vil sætte sine hænder på hans hofter til at besætte så meget plads som muligt til at blive mere mærkbar. Han kan endda begynde at rokke frem og tilbage på sålerne på hans fødder, som om han gjorde kærlighed i stående stilling. Ifølge Barbara, når det kommer til mandlige frieri signaler ", kvinder ofte spørger mig," For mænd er det altid om sex? " Skuffende for mange kvinder, er svaret 'ja'. "
Kropssprog tips til mænd

Hvis en kvinde langsomt krydser og uncrosses benene så hun er i dig. Hvis ikke, ville hendes ben bo fast på plads.
Hvis en kvinde har sat sin håndtaske tæt på dig, hun kan lide dig. Men hvis hun bare har greb det stramt, Bugger off.
Hvis en kvinde har hendes ben sammen og kroppen vender væk, kammerat, vil du alene hjemme i aften.

Kropssprog tips til kvinder

Når en mand er iført tætsiddende bukser, lille størrelse Speedos eller dinglende den lange ende af et bælte eller et bundt nøgler foran sig i skridtet, betyder det, de putter deres maskulinitet på displayet. Det er det samme som en kvinde med en push-up bh.
Når en mand sætter hænderne i lommen, det betyder, at de er aflukket.
Når en mand afspejler en kvindes ansigtsudtryk, vil hun tror, ​​han er omsorgsfuld og attraktiv.
Fælles fagter

Jiggling fødder er et tegn på kedsomhed.
Låste ankler vise negative følelser.
Udvidet blinker, der dækker deres mund, gnider øjne hele: den person lyver.