På udkig efter tilfredshed

Stater varierer med hensyn til kravene for at blive licenseret ægteskabsrådgiver, så det er vigtigt, at du besøger din stats licenswebsted for at bestemme, hvor mange point du har brug for, praktikperioden eller tilsynet, og hvilken type skoleakkreditering de har brug for. På licenssiden kan du også finde oplysninger om, hvor ofte de tester, og om prøven er en skriftlig eksamen ansigt til ansigt eller begge dele.

Hvis du har opnået en bachelorgrad i psykologi og er interesseret i at forfølge din kandidatgrad i ægteskab og familierådgivning, er der flere universiteter, der tilbyder online-programmer. Tilmelding til en kandidat- eller doktorgrad gennem et online-program giver dig mulighed for at arbejde inden for psykologi, mens du optjener din grad. Når du har erfaring med en vis psykologikapacitet, vil mange onlineuniversiteter anvende din viden og erfaring til at kreditere klassearbejdet. Før du tilmelder dig et online-program, er det vigtigt, at du læser skolekravene fuldstændigt for at afslutte parterapi kommunikation programmet. For eksempel bliver du bedt om at gennemføre et specificeret antal timer som praktikant, men nogle online-skoler leverer ikke praktikpladserne, så det er dit ansvar at søge en praktikplads, der kan kvalificere sig til dine kreditter.

Følelser og dens parterapi kommunikation er kernen i relationer. Forhold kan ikke vokse uden effektiv kommunikation. Par drager fordel af at have modige samtaler, ved at nærme sig ting, de føler, at de ikke ved, hvordan de skal tale om, eller ikke har ord eller ordforråd at tale om.

Når folk er sammen et stykke tid, kan de ofte føle, at de ved, hvad den anden person tænker, og de gætter på ny, hvordan de vil reagere på dem. Nogle gange kan dette godt være tilfældet, men det er normalt en god ide at tjekke ind med en anden person, at du forstår dem korrekt eller leder efter afklaring.