Når du bare bliver gift

Jeg vil bestemt give dig fem tip, så når du forbinder, kommer du ud af den samtale, føler dig værdsat, føler dig virkelig anerkendt og sensation tæt på den person, du taler med.

Det primære trin er: Bestem dine ideer, dine følelser og også dine behov. Normalt starter vi bedre kommunikation i forhold såvel som vi er usikre på, hvordan vi har det. Og så indstiller vi den person, der lytter til fiasko lige så meget som os selv.

Hvis du investerer øjeblikket ud over diskussionen i betragtning af nøjagtigt, hvordan du virkelig føler, hvad du ønsker, og også hvad du vil have, som diskussionen til at ende med, får du faktisk dine krav opfyldt på denne måde.

Vær forpligtet til at identificere, hvordan du virkelig føler, når du har bedre kommunikation i parforhold. Vi har en tendens til at chatte om vaner og heller ikke vores følelser, og følelser er det der forbinder os.

Vi deler normalt vores ideer, men vi inviterer ikke den person, der lytter lige ind i diskussionen. Spørg nøjagtigt, hvordan de virkelig har det - hvad de tænker i forhold til hvad de antager, at du beder dem om.

Den fjerde handling: ikke-defensiv lytter. Så individer er gode til at bestemme defensiv lytter, men ikke-defensiv lytter involverer, at du faktisk prøver at høre de forskellige andre personers budskab såvel som ikke din egen.

Lyt til, hvad det er, som de planlægger at sige til dig. Når du gør dette, hjælper det dem til virkelig at føle sig knyttet til dig. Det hjælper dem med at føle sig virkelig, som om du virkelig forstår det. Og det fører os til den femte handling.

Det 5. trin afspejler det, du hørte på. I øjeblikket er dette det trin, hvor publikum faktisk tillader den person, der lancerede bedre kommunikation i parforhold, at genkende, hvad de fjerner fra samtalen.

Du har en chance for at dele, hvad du for nylig fandt ud af, hvad det er, at du forventer at ske efter diskussionen, og også hvad det er, du leder efter. På denne måde forlader den person, der startede samtalen, så længe lytteren, den samtale - uanset om du er enig, er ikke det, der er essentielt - alligevel vil begge af dem virkelig føle hinanden forståelse og også værdsættes af hinanden.

Der har du det: de fem handlinger til effektiv interaktion. Det er kritisk at have fantastiske anbefalinger fra dine mødre og far om, hvordan man kan kommunikere bedre i forhold, især hvis du ikke ved, hvor du skal begynde, når du bare bliver gift. Par burde ikke være bange for at stille spørgsmål, især hvis det hjælper dem med at gøre deres ægteskabelige forhold bedre.

Nogle gange starter vi bedre kommunikation i forhold, og vi er heller ikke sikre på, hvordan vi virkelig føler. Tag ansvaret for at bestemme, hvordan du virkelig føler, når du har bedre kommunikation i parforhold. Spørg nøjagtigt, hvordan de virkelig har det med det - hvad de tænker med hensyn til hvad de tror, ​​du beder dem om. Det hjælper dem til at føle sig som om du virkelig genkender.