Myter om ægteskabet

"Må ikke gå i seng vrede 'og andre ægteskab myter

For de fleste mennesker, er billedet af et perfekt ægteskab et hvidt stakit og evig lykke. Men lige hvordan man opnår denne lyksalighed er genstand for bred debat: Må babyer virkelig bringer dig tættere på? http://www.bbc.co.uk/radio4/womanshour/01/2007_47_tue.shtml Skulle du være bekymret, hvis du ikke har meget sex? Hvor meget skal du fortælle din ægtefælle? Psykolog Dale Atkins, forfatter til "Sanity Savers," hjælper adskille ægteskabet myter fra virkeligheden.
Din ægtefælle er din bedste ven
Hvis du tænker på denne måde, vil du være i for en stor skuffelse. I årenes løb, helt sikkert du udvikle et fantastisk venskab med den person, du er gift med. Men det betyder ikke nødvendigvis starte på den måde. Du udvikler den henseende, fordi du har dit eget liv og dine egne interesser, og du støtter hinanden gennem sygdom, dårlige tider, og død. Det er det grundlag af det venskab handler om.
En bedste ven er en, du går i biografen med, at du har en masse til fælles med. Men du har brug for nogen, hvem du kan gå gennem livet med alt og stole på - og det tager tid. Og kan du ikke fortælle din ægtefælle alt, men det betyder ikke, du er ikke tæt.
Må ikke gå i seng vred
Når du ligger ved siden af ​​nogen, og du er sydende vrede, det er ikke godt. Det bedste er at tabel ting, så du ikke føler at du ønsker at myrde den person sover ved siden af ​​dig. Mind dig selv om alle de positive ting ved denne person, og forhåbentlig vil du have et frisk blik om morgenen. Hvis du er så vred på nogen, kan du ikke høre, hvad de siger alligevel. Det bliver uproduktive.
Er der et problem, hvis en af ​​jer sover på sofaen? Tja, kan det være et problem, hvis en af ​​jer ikke! Så længe du ikke kører væk, så du er okay. Men hvis du har brug for tid til at tænke, det er én ting. Hvis det bliver uger ad gangen, er det et problem.
Må ikke bekymre dig, hvis du ikke har sex
På den ene side, er folk så travlt, at sex bliver noget andet, du skal gøre. Men det bør være en måde at slappe af, at være legende sammen. Det behøver ikke at være en hel romantisk aften, kan det være en quickie. Den myte er, at du vil ønsker at have sex hver aften, og det er bare ikke hvad der sker.
Mennesker er forskellige, og ægteskaber - gode ægteskaber - er baseret på en masse forskellige faktorer Nogle mennesker har rigtig gode ægteskaber og elske en masse, og nogle få mindre. De fleste mennesker, der har rigtig gode ægteskaber elsker. De gør det på måder, der er vigtige for hver af dem. Så hvis du ikke har sex, det er noget at undersøge.
Annoncer | AdChoices

Balancen helt sikkert ændringer, som du bliver ældre. Men du er nødt til at passe på, at du får hvad du har brug for. Du ønsker ikke at komme ind i et kedeligt mønster, hvor du ikke længere interesseret i at din kammerat eller ønsker at dele dit liv med dem.
Babyer bringer dig tættere på
Babyer kan bringe dig tættere på mange måder. Men det er så hårdt på kroppen og sindet og følelserne - folk er opbrugt, og hele tiden spørgsmålstegn ved, om de gør det rigtigt Normalt kvinden føler hun gør langt mere end sin andel og er meget fortørnet og skuffet over hendes partner, men det meste af det i første omgang er hormoner. En kvindes krop går nødder. Der er vidunderlige øjeblikke af forældre børn sammen, men det er vigtigt at fastholde og virkelig give næring til dit ægteskab, når du har nye børn i det.
De fleste mennesker sætter det meste af deres energi i deres børn. Hvis du har råd til børnepasning, få nogen til at baby-sidde og gå ud til middag. Eller leje en film og hygge sig sammen - ikke gå på din respektive brombær. For nogle mennesker er natten den eneste gang, de skal gøre, vasketøj eller rense huset. Men prøv at tage en time, og sørg for at fokusere på at tale om noget andet end barnet.
Må ikke kæmpe foran børnene
Det hele afhænger af, hvordan du definerer "kamp." Det kan være meget skræmmende at iagttage forældre gå på det. Du skal være civile med hinanden. Men hvis du kæmper fair, kan du lære dine børn at have en uenighed respektfuldt. De fleste mennesker kæmper ikke retfærdigt, de kalder hinanden navne, de mindre hinanden. Og de fleste børn ikke ved, hvad de skal gøre, og de efterligner det. Hvis du ved, hvordan man kæmpe og kan kæmpe fair, så ofte du så nødt til at gøre op foran børnene så godt. Lad dem se, at dette er en proces - så de kan se, hvordan mor og far får sammen.
Mere fra TODAY.com
S'mores og mere: Amerikas bedste tærte spots
Landets allerbedste og mest spektakulære tærter spænder fra en purist dobbelt-crusted æbletærte til en kreativ Mission-Fig …
Survey: Er dit barn spoleret af ferien?
Palace Kilde: Kate Middleton 'håber at blive gravid snart «
Kærligheden overvinder alt: 'Gay' pingviner vil genforene
I en alder af 102, er denne terapeut stadig Psyched
Du har et ansvar som forælder at lære dine børn at interagere med andre mennesker i vanskelige tider og gode tider. Vi bruger en masse tid på at lære dem behage og tak, men vi ikke give dem nogen lektie overhovedet om, hvordan du kæmper, er uenig, hvordan du kan blive enige om at være uenige, fordi vi generelt alle får alt for hidsig.
Hvis du lærer at kæmpe høfligt, vil jeg sige, at du vil kæmpe mindre. Du vil lære at komme til løsninger frem for at kæmpe.
Tag ikke din ægtefælle for givet
Hvis du ikke kan stole på dem, hvem kan man stole på? Selvfølgelig ikke behandle dem som en gammel sko. Det er virkelig meget vigtigt, når du opbygger tillid i et forhold, som du kan stole på den person, men du behøver ikke drage fordel af deres kærlighed og deres engagement. Du har stadig betragter dem og behandle dem meget specielt.
Du ønsker at føle sig tryg i dit parforhold, men på samme tid, skal du vise dem, hvor meget du regne med dem og stole på dem. Ingen ønsker at blive taget for givet - alle ønsker at blive værdsat. Du er nødt til at lade den person vide, at de er værdsat. Gå ikke ud fra de ved, du sætter pris på dem - ". Jeg ved ikke, hvordan man kan gøre det uden dig", selv hvis du siger "tak" eller Lad dem vide, at de er den person, du ønsker at være med, og du er nødt til at minde dig selv, hvorfor du er sammen med dem. Fjern dig fra at se de beskidte T-shirts … Den vægtøgning … nogle gange er det svært at fokusere på det positive og minde dig selv, hvad en fantastisk person, de er.