Mistillid

Tillid og mistillid i parforholdet: Skal din fortid styre dit nuværende forhold?

Temaet for mange af de e-mails sendt til mig midt omkring spørgsmålet om tillid. Har du en kerne tro på, at de mennesker du elsker i sidste ende vil snyde på dig eller forråde dig på en måde, du mister tillid? Hvis det er tilfældet, vil du ubevidst manifestere, at kernen tro i dit nuværende forhold. Det gør du for at støtte denne dybe kerne overbevisning - din tro har brug for denne validering. Som et resultat, er relationer ende og cyklen gentages, indtil spørgsmålet om mistillid er rettet.

Hvis du finder dig selv at gå meget langt for at bevise over for dig selv, at din ægtefælle eller kæreste / veninde er snyd, så spørg dig selv, hvis du bliver retfærdige i din forhastede konklusioner. Er du snooping via e-mail-konti, telefon beskeder eller andre personlige ting?

Ved at dvæle ved disse tanker af mistillid og forestille sig værre muligt scenario, er du bringer denne oplevelse ind i dit liv. Det er meget vigtigt at være forsigtig med de tanker, du bor på og de ord, du siger. De har stærke kreative energi, og du vil med tiden opleve det, som du kan se i dit sind og sige fra dit hjerte. Det første skridt i at ændre dette forhold begynder mønsteret med dig. Bevidst være opmærksom på, hvad du tænker og stoppe dig selv, når disse tanker indtaste dit sind. Det er vigtigt ikke at tillade dem at spiral ude af kontrol, at overbevise dig selv om begivenheder, der formentlig ikke er sande.

Har du ofte drømmer om at leve livet med de rigtige forbindelser partner? Har du ambitioner om at få et solidt fundament af venskab, gensidig tillid og respekt i dit nuværende forhold? Ønsker du et følelsesmæssigt og åndeligt forbundet ægteskab? Ønsker du mere glædeligt og kærlige relationer med din familie?

Hvis du er ligesom de fleste mennesker, har du drømt om at opnå disse forhold mål, men ender med relationer korte af din ideelle. Du søger efter en måde at bryde ud af gamle forhold cykler og opleve den kærlighed, Gud har bestemt dig til at have i et intimt forhold.

Hvordan du slipper dine tidligere forhold smerter og problemer og tiltrække de rigtige forbindelser partner? Hvordan man genoplive dit nuværende forhold eller ægteskab og skabe en stærk forbindelse?

Svaret ligger i en enkel, men dybtgående proces at ændre den måde du tænker på relationer og lære betydningen og skabende kraft i dine tanker, ord og handlinger.

I denne enkle forhold vejledning, giver Nancy Pina dig enkle og dybe skridt til at manifestere de rigtige forbindelser ind i dit liv, eller skabe de rigtige forhold med din nuværende partner eller ægtefælle.

Du vil opdage i det rette forhold kan ske: Sådan oprettes Relationship succes:

Vigtigheden af ​​at elske sig selv.

Efter din intuition i dit parforhold valg

Identificering af dine tidligere Forholdet Origins og kerneoverbevisninger

Hvordan til at løse konflikter med dit forhold partner

At lære Vigtigheden af ​​tilgivelse

Derudover vil du lære:

Hvordan at stoppe ubevidst tiltrække den samme type forhold.

Hvordan man kan tiltrække de rette forhold partner.

Hvilke kvaliteter og egenskaber er vigtige i et forhold partner.

Fastsættelsen af ​​din must-haves og de fattige i dit forhold.

At lære at kommunikere med din partner kærligt og effektivt.

Hvorledes kan man løse penge problemer og læring oprindelsen af, hvordan du reagerer på finansielle spørgsmål.

Betydningen af ​​tanker og ord med dig selv og din partner.

Arbejde ud forbi følelsesmæssige problemer for sunde relationer.

Hvordan man kan stoppe din indre kritiker.

Det er din skæbne at opleve en sund, kærlig og glædesfyldt forhold med gensidig respekt, tillid og ære for hinanden. Som du følger den vejledning, der findes i denne bog, og sætte disse principper til at arbejde, vil du indse, "de rigtige forbindelser kan ske" og manifestere din ret forhold!

På den måde kan du komme ud over mistillid i dit parforhold.