Mistillid

Tillid og mistillid i parforholdet: Skal din fortid styre dit nuværende forhold?

Temaet for mange af de e-mails sendt til mig omkring spørgsmålet om tillid. Har du en kerne tro på, at de mennesker du elsker i sidste ende vil snyde på dig eller forråde dig på en måde, mister du tillid? Hvis det er tilfældet, vil du ubevidst manifestere, troen i dit nuværende forhold. Det gør du for at støtte denne dybe kerne overbevisning - din tro har brug for denne validering. Som et resultat, vil relationer ende og cyklen gentages, indtil spørgsmålet om mistillid er rettet.

Hvis du finder dig selv i at gå meget langt for at bevise over for dig selv, at din ægtefælle eller kæreste / veninde lyver, så spørg dig selv, om du er retfærdig i dine forhastede konklusioner. Snuser du via e-mail-konti, telefon beskeder eller andre personlige ting?

Ved at dvæle ved disse tanker af mistillid og forestille sig et værre muligt scenario, bringer du denne oplevelse ind i dit liv. Det er meget vigtigt at være forsigtig med de tanker, du tror på og de ord, du siger. Den her stærke meget kreative energi, vil du med tiden opleve det, som du kan se i dit sind og sige fra dit hjerte. Det første skridt i at ændre dette forhold begynder mønsteret med dig. At være bevidst opmærksom på, hvad du tænker og stoppe dig selv, når disse tanker indtræffer i dit sind. Det er vigtigt ikke at tillade dem at spiral ude af kontrol, at overbevise dig selv om begivenheder, der formentlig ikke er sande.

Har du ofte drømt om at leve livet med de rigtige forbindelser til din partner? Har du ambitioner om at få et solidt fundament af venskab, gensidig tillid og respekt i dit nuværende forhold? Ønsker du et følelsesmæssigt og åndeligt forbundet ægteskab? Ønsker du mere glædelige og kærlige relationer med din familie?

Hvis du er ligesom de fleste mennesker, har du drømt om at opnå disse forhold mål, men ender med relationer korte af din ideelle. Du søger efter en måde at bryde ud af gamle forhold cyklusser og at opleve den kærlighed, Gud har bestemt dig til at have i et intimt forhold.

Hvordan slipper du dine tidligere forhold smerter og problemer og tiltrække de rigtige forbindelser partner? Hvordankan man genoplive sit nuværende forhold eller ægteskab og skabe en stærk forbindelse?

Svaret ligger i en enkel, men dybtgående proces at ændre den måde du tænker på relationer og lære betydningen og skabende kraft i dine tanker, ord og handlinger.

I denne enkle vejledning omkring forhold, giver Nancy Pina dig enkle og dybe skridt til at manifestere de rigtige forbindelser ind i dit liv, eller skabe de rigtige forhold med din nuværende partner eller ægtefælle.

Du vil opdage i det rette forhold skal dette ske: Sådan oprettes Relationship succes:

Vigtigheden af ​​at elske sig selv.

Efter din intuition i dit parforhold valg

Identificering af dine tidligere Forholdet oprindelse og kerneoverbevisninger

Hvordan til at løse konflikter med dit forhold partner

At lære Vigtigheden af ​​tilgivelse

Derudover vil du lære:

Hvordan man kan stoppe ubevidst at tiltrække den samme type forhold.

Hvordan man kan tiltrække de rette forhold.

Hvilke kvaliteter og egenskaber er vigtige i forhold til en partner.

Fastsættelsen af ​​din must-haves og mangler i dit forhold.

At lære at kommunikere med din partner kærligt og effektivt.

Hvorledes kan man løse penge problemer og læring af, hvordan du reagerer på finansielle spørgsmål.

Betydningen af ​​tanker og ord med dig selv og din partner.

Arbejde forbi følelsesmæssige problemer for sunde relationer.

Hvordan man kan stoppe din indre kritiker.

Det er din skæbne at opleve en sund, kærlig og glædesfyldt forhold med gensidig respekt, tillid og ære for hinanden. Som du følger den vejledning, der findes i denne bog, og sætte disse principper til at arbejde, vil du indse, "de rigtige forbindelser kan ske" og manifestere din ret forhold!

På den måde kan du komme ud over mistillid i dit parforhold.