Mistillid

Tillid og mistillid i parforholdet: Skal din fortid styre dit nuværende forhold?

Ovenstående er temaet for mange af de e-mails, der bliver sendt til mig. Har du en uhensigtsmæssig tro på, at de mennesker, du elsker, i sidste ende vil snyde på dig eller forråde dig, så du mister din tillid? Hvis det er tilfældet, vil du risikere ubevidst at manifestere det i dit nuværende forhold. Det gør du for at støtte denne dybe kerneoverbevisning - din tro har brug for denne validering. Som et resultat, vil dine forhold slutte og cirklen gentages - lige indtil du ændrer din holdning og strategi, og spørgsmålet om mistillid er rettet.

Hvis du finder dig selv i at gå meget langt for at bevise over for dig selv, at din ægtefælle eller kæreste lyver, så spørg dig selv, om du er retfærdig i dine forhastede konklusioner. Udspionere du din partner, ved at checke e-mail-konti, telefon beskeder eller andre personlige ting?

Ved at dvæle ved disse tanker af mistillid og forestille sig det værst mulige scenarie, bringer du selv denne "sandhed" ind i dit liv. Det er meget vigtigt at være forsigtig med de tanker, du tror på og de ord, du siger. Den stærke og meget kreative energi er både godt i mange sammenhænge, men kan også ødelægge dig. Det første skridt i at ændre uhensigtsmæssige overbevisninger, begynder med mønsteret i dig selv. At være bevidst opmærksom på, hvad du tænker og stoppe dig selv, når disse tanker indtræffer i dit sind. Det er vigtigt ikke at tillade dem at spinde ud af kontrol, det vil sige at overbevise dig selv om begivenheder, der formentlig ikke er sande.

Har du ofte drømt om at leve livet med de bedste forbindelser til din partner? Har du ambitioner om at få et solidt fundament af venskab, gensidig tillid og respekt i dit nuværende forhold? Ønsker du et følelsesmæssigt og åndeligt forbundet ægteskab? Ønsker du mere glædelige og kærlige relationer med din familie?

Hvis du er ligesom de fleste mennesker, har du drømt om at opnå disse mål, men alt for mange ender med det stik modsatte. Du søger efter en måde at bryde ud af gamle uhensigtsmæssige mønstre på, og at opleve den kærlighed, du ønsker dig at have i et intimt parforhold.

Hvordan slipper du dine smerter og problemer, så du kan tiltrække dig de bedste forbindelser med din partner? Hvordan kan man genoplive sit nuværende parforhold eller ægteskab og skabe en stærk og sund forbindelse?

Svaret ligger i en enkel, men dybtgående proces at ændre den måde du tænker på relationer og lære betydningen og skabende kraft i dine tanker, ord og handlinger.

I denne enkle vejledning omkring parforhold, vil vi tale om enkle og grundlæggende skridt til at manifestere de bedste forbindelser ind i dit liv, eller skabe det gode forhold med din nuværende partner eller ægtefælle.
.
.
Dette er hvad der skal til, for at få succes i sit parforhold:

Det er vigtigt ​​at elske sig selv.

Identificering af dine tidligere forholds kerneoverbevisninger

At lære vigtigheden af ​​tilgivelse

Derudover skal du lære:

Hvordan man kan stoppe ubevidst at tiltrække sig den samme type forhold igen og igen

Hvordan man kan tiltrække sig de rette forhold

Hvilke kvaliteter og egenskaber er vigtige i forhold til en partner

Fastsættelsen af ​​din nødvendigheder og mangler i dit forhold

At lære at kommunikere med din partner kærligt og effektivt

Hvorledes kan man løse økonomiske problemer og læring af, hvordan du reagerer på finansielle spørgsmål

Betydningen af ​​tanker og ord med dig selv og din partner

Arbejde forbi følelsesmæssige problemer

Hvordan man kan stoppe sin indre kritiker

Det er muligt at (gen-)opleve et sundt, kærligt og glædesfyldt forhold med gensidig respekt, tillid og tryghed for hinanden. Hvis du arbejder med dig selv, måske i samarbejde med en parterapeut, vil du finde ud af, at "de rigtige forbindelser kan ske" og manifestere sig i jeres parforhold!

På den måde kan du komme ud over mistillid i dit parforhold.