Hvad skal der til?

Som en art, forbliver hunner så mystisk som de ydre verdener i Solsystemet
men her er nogle tips til at hjælpe dig imponere en pige :

1. Be Your Natural, Confident Self
Dette kan synes en smule passiv, men du er nødt til at nærme sig imponere en pige på en måde, der ikke afsløre overhovedet. De fleste kvinder kan lide tanken om at være jagtet af mænd, men indse, at du stadig er en ukendt enhed til hende og hvis du kommer til hendes meget kraftigt, kan hun skubbe dig tilbage bare af hensyn til hendes sikkerhed. Yderligere, hvis det er tydeligt, at du stræber efter at imponere hende, hun kunne tolke dig som en slags en ​​spiller, for hvem imponerende piger er en regelmæssig affære. Det er beslægtet med at neutralisere enhver form for mystik eller charme hun ville forbinde med dig. Endelig forsøger at være noget, du er ikke er den største fejl, du kunne begå. Den aura af tillid, som stammer fra ærlighed er uden sidestykke. Bare husk én ting du kan imponere hende en gang eller to gange med en falsk projektion, men sandheden vil dukke op med tiden, og du vil være kort af undskyldninger for at dække dig selv.

2. Kunne tyde ikke højt i din tilgang
Forsøg ikke at være højt, som hvis du skriger på opmærksomhed. Der kan være nogle piger der kan lide opsigtsvækkende mænd, men samlet set er i stand til at magnetisere opmærksomhed mod dig selv uden at virke, at du prøver for hårdt er bedste fremgangsmåde. Så når du taler i telefon, være blød talt, men holde din telefon er sådan måde, at dets brand værdighed er klart synlig. Tilsvarende kan du køre en præmie bil, men i stedet for at råbe op om det over telefonen, lad mærkevarer nøglering hænge og annoncere sig selv på en subtil måde.

3. Brug dine øjne som værktøj
Mere end hele din attitude, kan dine øjne engagere en pige i en mere effektiv måde. Bare vær forsigtig med dit øje sprog . Hvis hun tilfældigvis kigge i din retning, og du fange hendes blik, skal du ikke kigge så hårdt, at hun føler sig sårbar. Hvis du ønsker at se på hende, skal du ikke være fræk i din tilgang. Blot kigge på hende nu og da, hvilket gør det synes som om hun har fanget din opmærksomhed, men du er ikke faldet for hende endnu, og du er ikke nogle desperado. Prøv at flytte dit blik til noget, der er mere uskyldig end hendes kavalergang, ligesom hendes smukke fødder eller anklet hun er iført. Piger bliver ofte imponeret, når mænd opfører sig på en lidt koket måde og udover det indlysende. Iagttagelse af mindre bemærket dele af hendes kommer til at fremkalde følelsen af ​​at du er lidt anderledes fra mængden og tænke udover den indlysende perspektiv seksualitet.

4. Være parat til at imponere en pige
Forsøg ikke at bære et ensemble, der gør dig til at ligne en mærkevare mandlig mannequin på farten. Dress enkle, men ja imponerende. Grooming omfatter alt fra den måde, hvorpå du trimme dit skæg eller barbering, frame af dine briller, bælte, sko, ur og din kropsholdning. Ja, kropsholdning eller den måde, hvorpå din carry selv skulle sive komfort som igen graviterer mod iboende tillid. Bær tøj, du kan bære med lethed . Prøv at fokusere på de mere simple ting som at bære bukser eller jeans, der ikke er så stram, at de gør du urolig.

5. Hold din egen i dine samtaler
Hvis du får mulighed for at snakke med hende eller om hende, så prøv ikke at komplimentere hende for meget eller vise desperation at blive introduceret til hende. Prøv at holde samtalen om dine meninger og ting, der kunne imponere hende som dine hobbyer eller ting, du har passion for. Er lidt selv-påståelige og lidenskabelig sædvanligvis imponerer kvinder.