Gode råd

1) Uden kvalitet tid, vil dit forhold ikke overleve. Udskille en halv time om natten, og mindst en dag om måneden, når man de to af jer tilbringe tid alene sammen.

2) Du vil både har brug for sikkerhed, komfort. Et godt forhold bygger på kompromis og give og tage på begge sider. Det giver et bedre parforhold.

3) Hold din afhængighed og uafhængighed i balance. Fortæl og vis din partner, hvor meget du har brug for ham, men ikke klamre sig, som kan gøre din partner føler sig fanget.

4) opmuntre ham til at lytte til dig, ved at vise påskønnelse, når han gør. Af samme grund, vise interesse, når han taler til dig.

5) Lær at gøre det én ting, som vil genskabe en god følelse i jeres forhold - at give din partner en ægte og kærligt smil.

6) Skjulte nag forgifte et parforhold, så hvis noget generer dig, siger det. Mens mænd er på vagt over for følelsesmæssige samtaler, de elsker at finde løsninger. Udtryk dit problem og derefter bede ham om at hjælpe dig med at finde svaret.

Hvor kompatible er dig og den person, du er med? Hvordan ville du vide det? Bare fordi du kan lide de samme typer af fødevarer og kæledyr betyder ikke, at du kan have en salig, langvarigt forhold.

Hvis du og din partner besvare disse 1000 spørgsmål , jeg garantere, at du vil kende hinanden bedre end 99% af alle par på jordens overflade.