Fejl fra begge sider

Sidste aften, da jeg hvilede på en sten i udkanten af ​​havet, beskæftigede jeg mine partnerskaber med hensyn til nøjagtigt, hvor meget jeg er sket, fra at være i forbindelser, hvor jeg faktisk blev snydt, hvile til, fortalte, hvad jeg skulle udføre, og hvad bestemt ikke at gennemføre; hvor min individualitet blev overtrådt på grund af min partners usikkerhed; hvor jeg var konstant ulykkelig så godt som dog ikke kunne frigive; til i dag. I dag er jeg mere end glad og tilfreds i min forbindelse. Jeg taler bestemt ikke for tidligt på grund af det faktum, at jeg faktisk har boet i dette partnerskab med min nuværende ledsager i mere end 9 år lige nu. Der er faktisk en hel masse mennesker, der håber på et godt parforhold. Ikke alle mennesker ved nøjagtigt, hvordan man kan nå det. Én partner vil have en egenskab, mens den anden længes efter en anden faktor.

Jeg var, da jeg antog, hvor velsignet jeg faktisk er sammen med en person, jeg værdsætter så meget, og som efterfølgende også interesserer mig. Til tider undrer jeg mig, om vores eksperter nyder hinanden eller ej.

Men hvad er egentlig lidenskab ellers et højdepunkt i tilstrækkelig behandling? Hvad er kærlighed, ellers plejer du så meget for din ledsager, at du er klar til at oprette ikke-egoistiske valg af at forlade din store ejendom til en studiolejlighed rundt om et hav? Hvad er lidenskab, hvis ikke opdager trøst i hinandens arme? Hvad er hengivenhed, hvis ikke det dejlige kys på templet eller den søde poke på kæberne? Hvad er faktisk kærlighed, eller endda arbejde hårdt, bare for at hjælpe din ledsager med at få en livsstil, som hun ønsker? Hvad er egentlig kærlighed, ellers tilbyder du din partner et ægte smil, der starter fra dybden af ​​dit hjerte såvel som når du slutter ved dine øjners rynker?

Hvad er egentlig kærlighed, eller endda lade din kammerat finde dine tårer? Hvad er faktisk lidenskab, ellers ved at være modtagelige over for din tilfredshed og ve; om dine bekymringer og mål; hvad angår hvad der gør dig såvel som hvad der puster dig?

Jeg udførte spørgsmålstegn ved det i et minut, jeg opdagede, at jeg udfører nyde min partner. Jeg vil måske ikke begejstre ham så meget, jeg kan efterspørge skuespillere med fremragende kropsystemer og også formede mund. Alligevel elsker jeg ham nok til ikke at lægge længsel efter min kærlighed til ham.