Behandling af familiemedlemmer

Livsstil er meget givende, når vores team bor i harmoniske forhold. Når vi deltager i et dedikeret forhold, tror vores team, at vores team faktisk har fundet en næsten perfekt ven, aficionado og også støtte.

Livsstil fungerer imidlertid ikke konsekvent som planlagt, og også i nogle tilfælde bliver partnere tvivl om, hvad der skete. At droppe roen i en forbindelse er vanskelig i sig selv, dog især hvis flere af partnerskabstilpasningerne genereres gennem en eller endda hver af de partnere, der kultiverer mental velværeproblemer.

Jeg tror, ​​folk prøver at tackle tingene bedst, de genkender nøjagtigt hvordan, men til tider er deres personlige oplysninger ikke tilstrækkelige til at tackle vanskelige problemer. At vide, hvilken hjælp der er behov for, hvor man skal skifte, og også hvornår man skal tage væsentlig aktivitet, er nødvendigt. At finde en certificeret parrådgiver er faktisk absolut et nyttigt alternativ at udforske.

Flere ægteparterapeuter falder ind under ekspertformen for ægteskabeligt forhold såvel som familiebehandling (MFT). Ægteskab og også familiens specialister (MFT'er) behandler en lang række kliniske bekymringer, herunder klinisk depression, stress og angst, personlige mentale bekymringer, forældre-barn bekymringer såvel som naturligt, forholdet sorg. Det er faktisk vanskeligt at genvind tilliden efter sidespring som et resultat af de forskellige aspekter, der tages i betragtning, når skaden faktisk er blevet udført.

Ægteskab såvel som familiemedlemmer terapi er faktisk baseret på antydningen om, at problemer med mental sundhed og velvære såvel som husholdningsproblemer er godt adresseret i en forbindelse situation. Hver person er en del af en større enhed af partnerskaber, der indeholder partnere, forskellige andre familiemedlemmer, venner og endda enkeltpersoner i det bredere kvarter. Livet er faktisk et web af partnerskaber.

Ofte har en person, der sker på mit kontor sammen med et psykologisk helbreds- og velværeproblem, faktisk haft hårde faktorer, der finder sted i hans eller hendes liv, der forbliver i vente. Flere af disse ting skete i fortiden, de modtager lugged on på en eller anden måde og bidrager normalt også til nutidens forholdsproblemer. Når vores eksperter bygger en fuldt engageret forbindelse, forstår vi typisk ikke, hvad angår alle ondt og også lejligheder i vores ledsagers livsstil, lige før vi gik ind i forestillingen.

Ægteskab og også husholdningsterapi er baseret på begrebet om, at problemer med psykisk sundhed såvel som familieproblemer bedre adresseres i forbindelse med en forbindelse. Hver person er faktisk en del af en større enhed af partnerskaber, der indeholder partnere, andre familiedeltagere, venner og også folk i det bredere samfund. Livet er faktisk et web af forbindelser.

Når vi kultiverer et fokuseret forhold, ved vores eksperter ofte ikke, om alle skader og aktiviteter i vores partners liv, før vores firma kom ind i forestillingen.