Årsagerne til misforståelse

”Ofte er parene, som jeg ser, 2 tiltalende sunde og afbalancerede mennesker, der bare har svært ved at tilmelde sig noget,” sagde hun. ”Alligevel er det som regel alles individuelle sataniske kræfter og problemer, der skaber disse problemer.

Fra tid til anden vil Sussman helt sikkert rådgive, at en eller begge enkeltpersoner ser hende eller en yderligere terapeut på egen hånd.

Slutresultatet: ”Vi blev sammen med hinanden, så vi endte med at flytte ikke længe efter. Punkter blev dårligere økonomisk, før de blev bedre, men den indledende parterapi havde faktisk etableret os snarere for at være klar til tornado der kom. Terapien var en hjælp endnu i slutningen af dagen, det er alt, hvad det nogensinde kan være. Den eneste person, der kan hjælpe dig, er dig. "

Til sidst kunne han blive lokket til at sige noget. Efter 9 eller 10 besøg nåede det til det punkt, hvor vi snarere med at sige om noget, vi ville vente, indtil vi fik rådgiveren til at chatte om det komfortabelt og også med respekt. Vi var nødt til at finde ud af at chatte med hinanden så hurtigt som igen samt huske på, at vi var ven, før vi nogensinde kom sammen. "

"De vil sige, 'Vi har kommunikationsproblemer.' Det gør de, alligevel har de normalt et større problem, og de kommunikerer ikke godt over det, ”sagde Sussman. Når det er sagt, par der har en virkelig fremragende interaktionstil uden for parterapi - ikke at være beskyttende, bruge energisk lytning, hvilket er når du ikke reducerer hinanden fra hinanden samt validerer den anden persons synspunkt- - disse par har en tendens til at have meget sundere forhold, og de kan også virkelig diskutere noget. ”

Sussman lokaliserer, at når et par oplyser hende om, at de har problemer med at oprette forbindelse, er det normalt et tegn på noget dybere.