15 måder at skudsikre dit parforhold på

1
Den ene af jer er klar til at kysse og der fyldes op
http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/parforhold/nytrsritualer
Er du altid den første til at undskylde efter et argument?

En undersøgelse tidligere på året fundet, hvis en af ​​jer bounces hurtigt tilbage efter en række, bevæger sig på og undgår mukker, dit ægteskab vil sandsynligvis være stærkere og gladere.

Interessant, behøver du ikke begge nødt til at opføre sig som denne til at høste gavn - så hvis din partner er den modne fornuftige, kan en lille mukker ikke ondt!

2
Du tilbringer mere tid i den virkelige verden, end den virtuelle en
Ifølge advokater, har Facebook en masse at svare for. "Vi beskæftiger os med 5.000 skilsmisse andragender om året," siger Amanda McAlister fra advokater Russell Jones & Walker.

"Facebook og genforenet Venner nævnes som begrundelse i en tredjedel af tilfældene.

Sociale netværkssites kan være vanedannende, og nogle gange er det svært at modstå en første kærlighed, som kommer i kontakt efter 30 år. ' Erfaringen har lært hende ærlighed er den bedste politik: "Vær på forhånd om, hvem du er i kontakt med online" - mange af mine klienter ramt problemer, når de begynder at holde hemmeligheder.

3
Begge du giver din hjerne en træning
Det siges, kun fjolser forelsket, men intelligente mennesker er bedre til at bo i kærlighed. En amerikansk undersøgelse fandt dem under gennemsnittet intelligens er 50% større sandsynlighed for skilsmisse, end dem med en højere IQ.

Så udøve din hjerne - uanset om det er Sudoku, aftenskoler eller samtale - øger mere end blot intellektuelle ressourcer.

4
Stå op til dine individuelle rettigheder
Der var megen snak et par år siden om overgav Hustru bevægelse, hvor kvinder netop gjorde præcis, hvad deres mænd siger for at gøre dem glade.

Men en nylig undersøgelse viste, at kvinder, der ser sig selv som feminister er mere tilbøjelige til at have stærkere relationer og nyde et bedre sexliv.

5
Du kan stadig grine over hans dumme vittigheder
Det er et godt tegn. "Latter sænker vores niveau af stresshormoner, som har indvirkning på, hvordan irritabel vi føler," siger Trudy Hill for indførelsen agentur Halvfjerds Tredive. "Stress kan slukke din lyst til sex og gøre dig sat en barriere.

Så leje en film, der revner du både op - du vil føle dig frisk og gladere ".

6
Du har givet op med at ryge
Jo mere ens folk er i værdier og vaner, jo mere sandsynligt er det at have et vellykket ægteskab. Hvis den ene halvdel af partnerskabet er ryger, er du 75-91% mere tilbøjelige til at splitte op end par af samme rygestatus.

Afslut , og du vil leve længere - og bruge flere år sammen.

7
magt af ja, ja, ja! (Det er ikke, hvad du tror)
Hvor ofte bruger du sige ja - eller en anden positiv sætning - til din mand? Psykolog John Gottman siger, at han kan forudsige, om et ægteskab vil ende i skilsmisse ved at lytte til bare et par samtaler og tælle, hvor mange positive ting siges i forhold til negative.

Hvis du siger fem pæne ting for hver snippy eller downbeat kommentar, at ægteskabet er sandsynligvis vil forblive stærk.

8
Der er en dejlig, blød sofa i din stue
Du tænker måske ikke møbler kan påvirke dit ægteskab, men forskning fra Harvard, MIT og Yale Universiteterne siger, at hårdhed, vægt, form og tekstur af visse møbler kan have en indvirkning på dit humør.

'Hvis dine omgivelser er rolige, vil du sandsynligvis blive roligere, "siger adfærdsmæssige psykolog Jo Hemmings.

Den perfekte undskyldning for at nyistandsætte …

9
Du har fået en god work / life balance
Der er nogle karrierer, såsom sygepleje og undervisning, hvor skilsmisse er meget høje. "De i plejesektoren ofte har svært ved at slukke i slutningen af ​​dagen, og kan være psykisk udmattet," siger Hemmings.

"I stedet skifte karriere, tilstræbe en balance mellem at kommunikere med din partner og belaste ham, så du både kan slukke, når du er hjemme. '

10
Du færdiggør hinandens … sætninger
Delt tale mønstre vise du er på samme bølgelængde. Psykologer fandt, at kompatible par bruger lignende sætninger eller synkronisere deres indlæg uden selv at opdage.

11
Du grinede på din gamle skole billeder
Vi kan krybe, når vi ser tilbage på de billeder fra vores studerende dage, men en undersøgelse i Indiana kiggede på high school fotos af 650 voksne og opdagede, at dem med de svageste smil var tre gange større sandsynlighed for skilsmisse senere i livet.

Forskere troede de, der er generelt gladere er mere tilbøjelige til at arbejde gennem vanskeligheder i ægteskaber og parforhold - dårlige nyheder for dem af os, der gik igennem en lunefuld fase i vores teenagere!

12
Du får altid en god nats søvn …
En dårlig nats søvn kan ødelægge din dag, men mere end et par af dem kan også ødelægge dit parforhold, ifølge psykologer.

"Der synes at være en ond cirkel," siger Brant Hasler, der har foretaget forskning. 'Sov påvirker næste dags forhold fungerer, og forholdet fungerer i igen påvirker den næste nats søvn. "

13
… Og husk, at soveværelset ikke kun til at sove
Vi siger ikke, du skal svinge fra lysekronerne fem nætter om ugen, men forskere på University of Tennessee for nylig bekræftet, hvad vi allerede mistanke om: regelmæssig sex modvirker 'lykke underskud «, at nogle gange kryber ind i et ægteskab, som årene går, og gør par mere indhold. 'Hold det spontane, "siger Hemmings.

"Der er ingen brug at gøre det hver søndag kl 10:00 på dot - det får forudsigelig. Find det niveau, der passer til dig. '

14
Aldrig at skulle sige: '? Kan du vaske op'
"Jeg har taget bin out 'eller' jeg har vasket op 'kunne være den mest romantiske ord nogensinde har sagt.

Ifølge en nylig undersøgelse, rangerer deler husholdning tredje (bag troskab og et godt sexliv) på en liste over, hvad der gør et forhold arbejde. »Hvis en person gør broderparten af ​​husarbejde, de ender med at føle undervurderet," siger Relate studievejleder Paula Hall.

"Men lad ikke dette udslip i rækker - forklare din partner hvordan du føler, i stedet for at komme ind i en diskussion over hvem der gør hvad."

15
Du er taknemmelige
Lykke kommer ned til tre små ord: "Tak for '.

Par gøre små ting til hinanden hele tiden, og blot udtrykke taknemmelighed giver lidt lykke boost, der kan vare i dagevis. 'Par ofte stoppe bekymre sig om at gøre dette som årene går, "siger Hemmings.

'Men hvis du får ros for noget, du føler dig glad og ønsker at gøre det igen. Det skaber en slags cyklus af tilfredshed. "