10 måder at imponere en pige på

Sådan imponerer du en pige

Vi ser film om det, vi læser magasiner om det. Nogle gange kan vi endda købe selvhjælpsbøger til at hjælpe os med at lære , hvordan man imponerer en pige . Svaret synes aldrig let, og hvis man spørger en pige, kan hendes svar være endnu mere flygtigt. De fortæller os generelt, hvad de tror, ​​vi gerne vil høre, eller hvad de mener gør dem glade, men nogle gange kender kvinder ikke sig selv godt nok til at give et ærligt svar.
Disse regler er [http://bedreparforholdkoebenhavn.wikidot.com/15-mader-at-skudsikre-dit-parforhold-pa
skudsikre].

De 10 Regler
Regel nr. 1: Vær sikker på dig selv, men ikke for selvsikker eller selvfed. Kvinder foretrækker selvsikre mænd, men normalt værdsætter de ikke mænd, der glæder sig over penge, viser tapperhed, eller begejstring for materielle objekter. impress girls Hvis du har det, kan de se det.

Regel nr. 2: Har en sans for humor. De fleste kvinder elsker mænd, der kan få dem til at le, livet er for kort til at være alvorlig hele tiden.

Regel nr. 3: Hold den ren. Vi taler om hygiejne her. Mens der er kvinder, der sætter pris på et sjusket udseende, kan de fleste kvinder lide mænd, der lugter godt og ser rene ud. Du må dog ikke overdrive med parfumen.

Regel # 4: Stil spørgsmål, men ikke for mange. Det er vigtigt at etablere respektfulde grænser. Du kan spørge dem, hvordan de føler, eller hvordan deres dag gik, undgå for personlige spørgsmål, medmindre det er gældende for situationen.

Regel # 5: Tal om din familie, medmindre familien er et følsomt emne for dig. Hvis du har søstre, brødre og dine forældre er stadig gift, så prøv at arbejde dem ind i samtalen. Vel vidende, at du kommer fra en stabil familie kan det være meget imponerende for nogle kvinder. Det for dem til at føle sig trygge.

Regel nr. 6: Tal ikke dårligt om din ex-kærester. Dette fortæller mere om dig end det gør om dem. Kun få kvinder finder dette attraktivt.

Regel nr. 7: Hold dine øjne på ansigtet. Mænd, der ser på kvinder som eye candy imponerer sjældent pigerne.

Regel nr. 8: Vis interesse i, hvad hun siger, selv om det er kedeligt, afbryd aldrig. En af de bedste måder at imponere pigerne er at få dem til at føle sig vigtig. Opmærksom på dem som regel gør det trick.

Regel nr. 9: Må ikke være alt for følelsesladet. Det er vigtigt at være følsom, men følsomt er ikke det samme som overdræven følelsesmæssig. At være omsorgsfuld og medfølende formidler en attraktiv følsomhed, at græde overfor en pige på den første date over en film, vil ikke imponere pigerne.

Regel nr. 10: Ring til hende næste dag, ikke tre dage senere. Det betyder at du ikke imponerer pigerne ved at lade dem spekulere på, om du tænker på dem, de ønsker at vide, hvis du tænker på dem. Foretag et opkald bare for at sige hej. Selv om det normalt er bedst at holde det kort og sødt, så forsøg at gøre samtalen naturlig. Hvis hun virker til at ville tale længere, så er det okay.

I modsætning til hvad nogle tror, ​​kræver det ikke meget at imponere en pige . At have en moden holdning, og være opmærksom på sociale signaler kan hjælpe dig. Hvis en pige registrerer, at du er virkelig interesseret i hende som en person, og du synes at være en omsorgsfuld person, er der ikke meget andet til det. Hvis du ses med en krævende kvinde, der bevidst har til hensigt at give dig tilbageskridt, er det sandsynligvis ikke besværet værd. For din egen skyld, så kræv gensidig respekt.