10 måder at imponere en pige på

Sådan at imponere en pige

Vi ser film om det, vi læser magasiner om det. Nogle gange kan vi endda købe selvhjælpsbøger til at hjælpe os med at lære , hvordan man imponere en pige . Svaret synes aldrig let, og hvis man spørger en pige, kan hendes svar være endnu mere flygtige. De generelt fortælle os, hvad de tror, ​​vi gerne vil høre, eller hvad de mener gør dem glade, men nogle gange kvinder kender ikke sig selv godt nok til at give et ærligt svar.

De 10 Regler
Regel nr. 1: Vær sikker på, men ikke modbydelige. Kvinder som selvsikre mænd, men de normalt ikke værdsætter mænd, der glæde sig over penge, ser, tapperhed, eller materielle objekter. impress girls Hvis du har det, kan de se det.

Regel nr. 2: Har en sans for humor. De fleste kvinder elsker mænd, der kan gøre dem til at le, livet er for kort til at være alvorlig hele tiden.

Regel nr. 3: Hold den ren. Vi taler om hygiejne her. Mens der er kvinder, der sætter pris på grungy fedtet udseende, de fleste kvinder kan lide mænd, der lugter godt og ser rent. Må ikke overdrive det på perfume, selv om.

Regel # 4: Stil spørgsmål, men ikke for mange. Det er vigtigt at etablere respektfulde grænser. Du kan spørge dem, hvordan de føler, eller hvordan deres dag gik, styre fri af personlige spørgsmål, medmindre det er gældende for situationen.

Regel # 5: Tal om din familie, medmindre familien er et følsomt emne med dig. Hvis du har søstre, brødre og dine forældre er stadig gift, arbejde dem ind i samtalen. Vel vidende, at du kommer fra en stabil familie kan være meget imponerende for nogle kvinder. Det gør dem føle sig trygge.

Regel nr. 6: Tal ikke dårligt om din ex-veninder. Dette fortæller mere om dig end det gør om dem. Kun få kvinder finder denne attraktive.

Regel nr. 7: Hold dine øjne på ansigt. Mænd, der ser på kvinder som eye candy sjældent imponere pigerne.

Regel nr. 8: Vis interesse i, hvad hun siger, selv om det er kedeligt, aldrig afbryde. En af de bedste måder at imponere pigerne er at gøre dem føle sig vigtig. Opmærksom på dem som regel gør det trick.

Regel nr. 9: Må ikke være alt for følelsesladet. Det er vigtigt at være følsomme, men følsomt er ikke det samme som følelsesmæssige. At være omsorgsfulde og medfølende formidler en attraktiv følsomhed, grædende på en pige film på en første date, ikke imponere pigerne.

Regel nr. 10: Ring til næste dag, ikke tre dage senere. Det betyder ikke imponere pigerne at spekulere på, om du tænker på dem, de ønsker at vide, hvis du tænker på dem. Foretag et opkald bare for at sige hej. Selv om det er normalt bedst at holde det kort og søde, forsøge at gøre samtalen naturligt. Hvis hun synes at ville tale længere, det er okay.

I modsætning til hvad nogle tror, ​​tager det ikke meget at imponere en pige . Holde en moden holdning, og være opmærksom på sociale signaler kan hjælpe dig med. Hvis en pige registrerer, at du er virkelig interesseret i hende som en person, og du synes at være en omsorgsfuld person, er der ikke meget andet til det. Hvis du mødes med krævende kvinde, der bevidst hensigt for dig at bøje tilbageskridt, er det sandsynligvis ikke besværet værd. For din egen skyld, kræver gensidig respekt.